Sweet tables

Over onze sweet tables / About our sweet tables

Taartje van Lot is een full-service, luxe sweet table bedrijf. We maken op maat gemaakte taarten, sweets en complete sweet tables voor verjaardagen, gender geveal feestjes, babyshowers, bruiloften en andere speciale evenementen. Wij ontwerpen en produceren heerlijke, fantastisch uitziende desserts die passen bij uw thema en kleuren van uw evenement. Wij bieden ontwerp, opbouw, afbouw, decoraties, styling en losse verhuur. 

Taartje van Lot  is a full service, upscale dessert styling company. We create custom dessert tables for Birthdays, Gender reveal party’s, Babyshowers, Weddings and other special events. We design and source delicious fabulous looking desserts to match your theme and colors of your event. We provide delivery, set up, take-down, dessert stands and platters.

Waarom het niet zelf regelen/ Why not do it yourself?

De meeste mensen die zelf al eens een sweet table hebben opgezet geven hetzelfde bedrag of meer geld uit dan wanneer ze een professional inhuren. Als u uw eigen sweet table regelt, moet u speciaal glaswerk, tafelaccessoires, linten, snoeplepels, decoratie, bubbelfolie of andere verpakking kopen voor vervoer naar uw locatie en de taart en zoetigheden zelf ergens bestellen. Je investeert uren in het doorzoeken van de winkels voor je benodigdheden, ontwerpt en oefent de set-up van je sweet table.  Het stylen, opruimen en schoonmaken kost veel tijd. Wie wil zich zorgen maken over hoe je dit gaat aanpakken wanneer je ook andere dingen kunt doen? Geniet van je feest en laat ons de details regelen.

Most people who have tackled a candy buffet on their own spend the same amount or more money than if they hired a professional. If you create your own candy buffet, you will need to purchase specialty glassware (at least 8 pieces), table accessories to make your display attractive, ribbons, candy scoops, candy bags, containers, bubble wrap or packaging for transport to your event location and the candy itself. You will invest hours canvassing the stores for your supplies, researching candy prices, designing and practicing the set-up of your display.  Setting up your display and cleaning it up takes time. Who wants to be worried of who is going to help you when you need to do other things?  Enjoy your event and let us handle the details.

Zoetigheden / Sweets

We hebben een groot assortiment aan verschillende soorten sweets. De meest populaire sweets zijn cupcakes, cakepops, chocolade oreo’s, donuts, koekjes, candy appels, macarons, merenque torens en Ferrero rocher torens. Daarnaast kun je bv ook nog kiezen uit chocolade aardbeien, suikerspin, brownies, dessert glaasjes en mini magnums.

We offer just about every type of dessert there is the most popular sweets are: cupcakes, cakepops, chocolate covered Oreo’s , donuts, cookies, candy appels, macaroons, merenque and Ferrero rocher towers. Besides that we also have Chocolate strawberries, cotton candy, brownies, dessert cups and mini magnums.

Prijzen taarten & zoetigheden / Pricing cakes & sweets 

(Vanaf 20 personen/ Minimal amount 20 persons)

Taarten / Cakes: €5, 95 pp

(Vanaf 10 stuks per item / Minimum order of 10 each)

Cupcake € 3,95
Cakepop € 2,95
Donut € 2,95
Chocolade oreo bonbons € 3,55
Macaron € 1,95
Koekjes / Cookies €3,95
Mini Magnum € 3,95
Chocolade aardbei / Chocolade strawberry €1,95
Candy appel €3,95
Cakeballs €12,50
Mini cupcake € 1,95
Mini eclairs € 2,95
Royal brownies €2,95
Dessert cups €2,95
Mini naked cakes / shortcakes € 3,55
Suikerspin / Cotton candy € 3,25
Slagroom soezentoren / Cream puff tower € 50,00
Ferrero Rocher toren /tower € 59,00
Macaron toren / tower € 79,00

Prijzen tafels en decoratie / Pricing tables and decoration

(Indicatie qua mogelijkheden, heb je iets anders gezien stuur ons een berichtje en dan kijken we of we het voor u kunnen regelen)

Barok tafels / Baroc tables €50 each

(Wit, goud, roze, blauw, zilver beschikbaar/ white, gold, pink, blue and silver available)

Witte vierkante zuilen/ white square columns €25 per stuk/ each

(verschillende hoogtes beschikbaar/ different sizes available

Etagères complete set / Cake stands €75

(wit en goud beschikbaar / white and gold available)
( Beautiful Cake Stands, Dessert Trays, Cupcake Stands, Cupcake stands, Cake stands, donuts walls)
Snoeppotten / Candy Jars 
(verschillende maten beschikbaar/ different sizes available)
Kaarsen/ Candles €5 each
Vazen met bloemen / Vases with flowers € 20
(Goud en zilver beschikbaar/ gold and silver vases available)
Bezorgkosten / Deliverycosts €0,40 per km
Op en afbouw / Setup en pick up €25 per uur/ per hour
Prijzen decor / Pricing backdrop
Balonnen helium trossen € vanaf 7,95 per tros
XXL helium ballonnen/  XXL balloons € vanaf 30 per stuk / each
Balonnen boog / Balloon arch €vanaf 200
Organische balonnen boog / Organic balloon arch €300
Bloemen muur 3 meter / Flower wall €300
Baby blokken / Baby blocks € 80

(wit/goud , white and gold)

Gepersonaliseerde decoratie per thema vanaf €50 tot €600.

Zoals decoratie bladeren, giraffen, olifanten, lianen, riet, maskers etc bij een Jungle feest
Zoals decoratie zeesterren, zeepaardjes, eetbaar zand, schelpen etc bij een zeemeerminnen feest

Zoals decoratie engelen, vleugels, beeldjes, namen voor de flowerwall etc bij een doopfeest

Personalised decorations/ props to match the theme from €50 to €600.

Such as decoration leaves, giraffes, elephants, masks etc for a Jungle party
Such as decoration starfish, seahorses, shells, edible sans etc for a mermaid party
Such as decoration angels, wings, statuettes, names for on the flower wall etc for a baptism party

Opbouwen / Set up

Als uw evenement op een locatie plaatsvindt, hebben we al contact opgenomen met de coördinator om onze behoeften te bespreken. Op de dag van het evenement zullen we uw sweet table opbouwen voordat uw gasten arriveren. Het aantal personen en de tijd die nodig is voor het opbouwen en styling zal worden bepaald op basis van hoe groot de tafel en het decor zijn. De opbouw omvat mankracht om alle gehuurde elementen te plaatsen, inclusief het stylen van decoratie en het presenteren van alle sweets. We zullen ook alle elementen aan het einde van uw evenement of de dag erna tijdens kantooruren inpakken, ophalen en schoonmaken.

If your event is at a venue, we will have already contacted your coordinator to discuss our needs. The day of the event, we will set up your custom candy buffet before your guests arrive.  The number of people and length of time required for set up and staging will be determined on how big the table and decor is. Set up include manpower to place all rented pieces, including set up of decorative elements, as well as display of all the sweets. We will also remove and pack up all items at the conclusion of your event or the day after during office hours. 

Borg / Damage deposit

We hebben een mooie collectie glas en porseleinwerk. Mocht er iets stuk zijn of ontbreken, dan bent u verantwoordelijk voor de kosten van vervanging. Een borg is vereist, die volledig wordt terugbetaald bij teruggave van de etagères en decoratie. Wanneer grote elementen als tafels beschadigd zijn dan zal er gekeken worden wat het kost om dit op te knappen en dit zal in mindering worden gebracht op de borg. 

We have a beautiful and distinct collection of quality glassware. Should something be broken or missing you will be responsible for the cost of replacement.A damage deposit is required which is fully refundable upon return of the stands and decoration.

Eigen decoratie/zoetigheden toevoegen / Own decorations and sweets

Het snoepbuffet zelf is een stijlvol display. Als je zelf wat versieringen en persoonlijke items wilt kopen, zorg er dan voor dat ze op locatie zijn wanneer we beginnen, zodat we ze kunnen mengen met onze decoraties en zoetigheden. We zorgen ervoor dat uw tafel de wow-factor krijgt.

The candy buffet itself is a stylish display. If you want to buy some decorations and personal touches yourself please make sure they are there when we start so we can mix them with our decorations and sweets.  We make sure your table is given the wow factor.

Kleuren en thema’s / Colors and themes

We zijn dol op het maken en ontwerpen  van een sweet table op basis van het budget en thema van onze klant. We doen onze uiterste best om binnen het budget te blijven. U kunt zelf volledig aangeven wat u graag wil hebben qua thema, kleuren, zoetigheden en decoratie. Dit kunt u ondersteunen door bv foto’s van pinterest, instagram, facebook of google.

We love to create and design tables based on our clients’ needs cost and theme. We try really hard to stay within your budget. You will be able to choose colors, candies, themes and creative elements to completely customize your candy buffet.

Reserveren / Reservation

Heeft u een specifieke datum in gedachten, stuur ons dan een e-mail naar taartjevanlot@gmaill.com of app ons op 06-55374084 om te controleren of de datum beschikbaar is. Feestjes worden geboekt op basis van wie het eerst komt, het eerst maalt. We raden je ten zeerste aan om je datum minimaal 3-4 maanden voorafgaand aan je evenement te boeken en te reserveren. Onze aandacht voor de details en coördinatie van uw tafel kost tijd en we willen je alle aandacht geven die de sweet table verdient. Stuur ons je naam, datum, tijd en locatie van je evenement eventueel thema / kleuren / foto’s / ideeën die je al hebt en een budget als je die weet.

If you have a specific date in mind, please email us at taartjevanlot@gmaill.com or text us on 06-55374084 to check if the date is available. Parties are booked on a first-come, first-served basis. We highly recommend that you book and reserve your date at least 3-4 months prior to your event. Our attention to the details and coordination of your table takes time and we would like to give it the attention it deserves. Send us your name, date, time and location of your event, theme/colours/photo’s or any ideas that you already have and a budget if you have one. 

Betaling / Payment

Na het ontvangen van uw wensen zal er een offerte opgesteld worden. Deze zal 7 dagen geldig zijn en hier kunnen nog elementen afgehaald en toegevoegd worden. Als u de offerte accepteerd wordt deze automatisch omgezet in een factuur en deze dient volledig te zijn betaald 30 dagen voor het feest. U kunt dit overboeken of cash betalen als het maar minimaal 30 dagen van te voren is. Pas na betaling staat de bestelling officieel vast en houden wij de datum voor u vrij.

After receveing your wishes we will make an offer that you will receive via email. The offer will stand for 7 days. Your can still add elements or remove them before accepting the final offer. If you accept the offer the system will automaticly make the invoice. The invoice needs to be 100% payd 30 days before the event. We accept transfers or cash. After payment the date is officialy yours.